ב-01.05.1963 הביטלס מעסיקים את טוני בארו כנציג העיתונות שלהם.
בריאן אפשטיין יצר קשר עם טוני בארו בסוף 1961 כדי לקבל עיצה מקצועית, לאחר שפגש את הביטלס והפך להיות המנהל שלהם.
בריאן ביקש מטוני לכתוב טור על הביטלס וטוני, שעבד באותו הזמן בחברת דקה, ארגן לביטלס את האודישן בדקה שנכשל.
מאז האודישן בדקה, טוני הפך באופן לא רישמי לאיש יחסי הציבור של הביטלס, וקידם את הלייבל EMI, עוד כשעבד בחברת דקה המתחרה.
באוקטובר 1962, הוא קיבל 20 פאונד כדי לקדם את הסינגל החדש של הביטלס Love Me Do.
בריאן שהתרשם מאוד מעבודתו של טוני, הציע לו שכר כפול ממה שקיבל בחברת דקה, ושכר אותו למשרה מלאה בחברת NEMS.
טוני בארו עסק בקידום לא רק של הביטלס, אלא גם של סילה בלאק, ג'רי והפייסמייקרס, בילי ג'יי קריימר והדקוטות והפורמוסט.
באוקטובר 1963, לאחר ההופעה של הביטלס בלונדון פלדיום, פרצה הביטלמניה רשמית וטוני בארו כבר לא היה צריך לפנות לעיתונות, העיתונות פנתה אליו.
זה היה הרעיון שלו שהביטלס יברכו את המעריצים שלהם בכל חג מולד. הוא גם זה שתבע את המושג The Fab Four.
טוני התלווה לביטלס בסיבובי ההופעות שלהם, אירגן את מסיבות העיתונאים ואירגן את הפגישה שלהם עם אלביס.
אחד מהתפקידים האחרונים שלו עם הביטלס היה לערוך את ספרון הקומיקס שהיה מצורף לאלבום מג'יקל מיסטרי טור בסוף 1967.
טוני בארו התפטר מחברת NEMS כשהביטלס הקימו את חברת אפל רקורדס ב-1968 והקים חברת יעוץ משלו.
טוני בארו נפטר ב-2016 בגיל 80.
Comments